Printy, plakaty i obrazy od artystów tatuażu - na czym to polega?
Pod hasłem „printy” krują się wszystkie prace (plakaty, obrazy lub wydruki cyfrowe) wykonane przez artystów tatuażu, które zostały stworzone z myślą o dekoracji wnętrz. Mogą one odpowiadać znanym stylom tatuażu, ale nie jest to regułą. Każdy artysta specjalizuje się w innej dziedzinie sztuki, więc „printy” mogą być wykonane przy wykorzystaniu różnorodnych technik plastycznych. Pamiętaj, że dokonując zakupu za pośrednictwem naszej platformy wspierasz sztukę polskich tatuatorów.
Czy istnieje możliwość zamówienia spersonalizowanych printów?
Posiadamy w naszej ofercie kategorię plakatów spersonalizowanych, podpisanych przez autorów. Niestety nie zajmujemy się przerabianiem wydruków, plakatów i obrazów, więc nie można ich zamówić w niestandardowych rozmiarach lub z niestandardowym motywem. Sprzedajemy tylko produkty zamieszczone na naszej stronie.
Metody płatności
Czy mogę zapłacić po otrzymaniu faktury?
Niestety nie możemy zaoferować takiej formy płatności.
Czy mogę zapłacić za pomocą systemu PayPal?
Tak, możesz zapłacić za pomocą systemu PayPal.
Zamówienia
Wprowadziłem błędne dane, co teraz?
Jeśli wprowadziłeś błędne dane, prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta, aby informacje mogły zostać zaktualizowane, zanim zamówienie opuści nasz magazyn. Jeśli zamówienie już zostało wysłane, będziesz musiał ponieść dodatkowe koszta, które mogą się pojawić.
Czy mogę złożyć zamówienie jako firma?
Aby złożyć zamówienie jako firma, wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu po dokonaniu płatności?
Jeśli chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu po dokonaniu płatności, sprawdź status swojej przesyłki, a następnie niezwłocznie skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. Być może uda nam się anulować zamówienie przed jego wysłaniem z magazynu. Po anulowaniu zamówienia możesz wrócić do sklepu i złożyć nowe, dodając do koszyka właściwe artykuły. W ten sposób unikniesz naliczenia podwójnej opłaty.
Czy mogę anulować zamówienie?
Jeżeli chcesz anulować zamówienie, sprawdź status swojej przesyłki, a następnie niezwłocznie skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. Możemy anulować twoje zamówienie tylko wtedy, kiedy przesyłka nie opuściła jeszcze naszego magazynu. Jeżeli zamówienie zostało złożone w weekend lub po godzinach pracy, wyślij do nas wiadomość e-mail.
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Po wysłaniu paczki z naszego magazynu otrzymasz maila z linkiem do śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś żadnej wiadomości, sprawdź folder “spam” lub skontaktuj się z firmą kurierską, odpowiedzialną za dostawę twojego produktu.
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia.
Jeśli złożyłeś zamówienie, ale nie otrzymałeś jeszcze potwierdzenia, możliwe że wprowadziłeś błędne dane kontaktowe. Sprawdź czy wpisałeś poprawny adres e-mail i/lub niezwłocznie skontaktuj się z nami.
Czy moje zamówienie zostało złożone?
Otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail, podany przy składaniu zamówienia.
Wysyłka i opcje dostawy
Czy wysyłacie przesyłki poza granice Polski?
Tak, jest to możliwe. Podaj swój kraj wysyłki przy składaniu zamówienia.
Ile kosztuje wysyłka?
20 złotych – jeżeli wartość twojego zamówienia jest niższa niż 199 PLN. W przypadku zamówień poza granice Polski mogą zostać naniesione opłaty dodatkowe.
Ile trwa dostawa?
Przesyłki są dostarczane w ciągu 3-7 dni roboczych od daty zamówienia. W przypadku zamówień poza granice Polski czas dostawy może być nieco dłuższy. Staramy się wysyłać artykuły najpóźniej dzień po złożeniu zamówienia. W razie opóźnień, wynikających obciążenia naszego magazynu – skontaktujemy się z tobą.
W jaki sposób dowiem się, że moja paczka dotarła?
Firma kurierska dostarczy przesyłkę do twojego domu. Kurier powinien zostawić w skrzynce awizo ze stosowną informacją.
Jakie są metody wysyłki?
Dostosowujemy metody do wielkości zamówienia, korzystając z usług różnych firm wysyłkowych.
Nie mogę odebrać paczki i/lub nie odebrałem jej o czasie - co teraz?
Jeżeli artykuły trafią ponownie do naszego magazynu, naliczymy opłatę manipulacyjną w wysokości 150 PLN. Pokrywa ona koszty wysyłki zamówienia oraz dodatkową opłatę za zwrot do naszego magazynu.
Zwroty i reklamacje
Jak mogę dokonać zwrotu?
Jeśli chcesz zwrócić całe zamówienie, bądź tylko któryś z zamówionych produktów, wyślij do nas wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego. Koszty zwrotu zawsze pokrywa klient. Po zarejestrowaniu twojego zgłoszenia otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją i adresem wysyłki, na jaki należy zwrócić zamówione artykuły. Paczka powinna być dobrze zabezpieczona. Zachowaj numer śledzenia przesyłki zwrotnej. Po zarejestrowaniu twojego zgłoszenia otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją i adresem wysyłki, na jaki należy zwrócić zamówione artykuły. Paczka powinna być dobrze zabezpieczona. Zachowaj numer śledzenia przesyłki zwrotnej.
Jaki jest czas na odstąpienie od umowy?
Masz prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od:
daty odbioru zamówionych artykułów
daty doręczenia paczki do punktu odbioru.
Jeżeli odstąpisz od umowy, zwrócimy ci pieniądze za zakupiony towar. Dokonamy zwrotu kosztów nie później niż:
(a) w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towarów lub
(b) (jeżeli będzie to wcześniej) w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przez ciebie dowodu zwrotu towarów
(c) w przypadku gdy towary nie zostały dostarczone, w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji odstąpienia od umowy.
Zastrzegamy prawo do potrącenia od zwracanej kwoty w przypadku, gdy produkty zostały uszkodzone z winy klienta.
W jaki sposób mogę wymienić artykuł?
Takie zlecenie przetwarzamy jak zwykły zwrot.
Produkt jest uszkodzony, czy muszę go zwrócić?
Nie musisz zwracać uszkodzonego produktu. Więcej informacji na temat zgłaszania szkód uzyskasz, kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Otrzymałem niewłaściwy artykuł - co teraz?
Jeżeli otrzymasz wadliwy lub niewłaściwy produkt, wyślij do nas wiadomość e-mail, podając następujące dane:
– Adres e-mail podany przy zakupie
– Numer zamówienia
– Imię i nazwisko
– Numer artykułu
– Zdjęcie artykułu
– Zdjęcie paczki (o ile to możliwe)
W jaki sposób uzyskam zwrot pieniędzy?
Zwrotu dokonamy tą samą metodą, jaka została użyta podczas zakupu i nie spowoduje to naliczenia dodatkowych opłat. Jeśli dokonałeś zakupu w ramach oferty specjalnej albo wykorzystałeś kod rabatowy, wartość twojego zamówienia zostanie ponownie przeliczona. Jeżeli nie będzie dłużej spełniała warunków oferty specjalnej, rabat zostanie potrącony z kwoty zwrotu. Możemy wstrzymać operację zwrotu pieniędzy do momentu otrzymania towaru i/lub dowodu nadania.
Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy?
Sprawdź “WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY”