POMOC

FAQS

Na czym polegają personalizowanie plakaty?

Z naszymi plakatami spersonalizowanymi możesz dostosować swój projekt tak, aby stworzyć unikatowy produkt tylko dla Ciebie. Wybierz projekt który Ci się podoba, wprowadź do niego własny tekst, dodaj plakat do koszyka, a następnie zapłać za swoje zakupy. My zajmiemy się wydrukiem Twojego projektu i dostarczeniem go pod wskazany adres. Jeśli zamówisz również plakaty z innych kategorii, możesz otrzymać od nas dwie osobne przesyłki, ponieważ plakaty te wysłane zostaną z innych magazynów. Miej proszę na uwadze, że plakaty personalizowanie nie podlegają zwrotowi, gdyż drukujemy je na zamówienie.

Czy istnieje możliwość zamawiania plakatów z własnymi motywami i o podanych przez siebie wymiarach?

Posiadamy w naszej ofercie kategorię plakatów spersonalizowanych, które można modyfikować dodając swój własny tekst. Niestety nie drukujemy niestandardowych rozmiarów i własnych motywów. Sprzedajemy tylko produkty znajdujące się w naszym sklepie.

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia.

Jeżeli złożyłaś/eś u nas zamówienie i nie otrzymałaś/eś jego potwierdzenia, być może źle wprowadziłaś swój adres e-mail. Skontaktuj się z nami pod adresem mat.lagowski@inksearch.co, a sprawdzimy, czy otrzymaliśmy zamówienie na Twoje nazwisko. Bez problemu poprawimy nieprawidłowy adres e-mail i wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia. W innym razie może się okazać, że zamówienie nie zostało zarejestrowane. Aby uniknąć powielania zleceń, skontaktuj się z nami, przed złożeniem nowego zamówienia.

W jaki sposób mogę zwrócić zamówione artykuły?

Zwróć uwagę, że artykuły należy odesłać na adres naszego działu zwrotów w Szwecji. Zarejestruj zwrot, korzystając z poniższego linka. Po rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją i dokładnym adresem odbioru. Odpowiedzialność za koszty wysyłki leży po Twojej stronie. Paczka ze zwracanymi artykułami musi być dobrze zabezpieczona.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeżeli chcesz anulować zamówienie, zanim opuści ono nasz magazyn, zadzwoń do nas jak najszybciej. Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj. Nie możemy jednak zagwarantować, że zdążymy anulować Twoje zamówienie, ponieważ nasz szybki dział wysyłki mógł je już zapakować. Jeżeli zamówienie zostało złożone w weekend lub po godzinach pracy, wyślij do nas wiadomość e-mail.

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

Jak tylko przesyłka opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do jej śledzenia. Miej na uwadze, że wiadomość ta mogła trafić do folderu ze spamem.

JAK MOŻEMY CI POMÓC?

Nie widzisz tu swojego pytania? Skontaktuj się z nami, a z całą pewnością Ci pomożemy!

OSTATNIO OGLĄDANE ARTYKUŁY