Menu
Menu
Na czym polegają personalizowanie plakaty?
Z naszymi plakatami spersonalizowanymi możesz dostosować swój projekt tak, aby stworzyć unikatowy produkt tylko dla Ciebie. Wybierz projekt który Ci się podoba, wprowadź do niego własny tekst, dodaj plakat do koszyka, a następnie zapłać za swoje zakupy. My zajmiemy się wydrukiem Twojego projektu i dostarczeniem go pod wskazany adres. Jeśli zamówisz również plakaty z innych kategorii, możesz otrzymać od nas dwie osobne przesyłki, ponieważ plakaty te wysłane zostaną z innych magazynów. Miej proszę na uwadze, że plakaty personalizowanie nie podlegają zwrotowi, gdyż drukujemy je na zamówienie.
Czy istnieje możliwość zamawiania plakatów z własnymi motywami i o podanych przez siebie wymiarach?
Posiadamy w naszej ofercie kategorię plakatów spersonalizowanych, które można modyfikować dodając swój własny tekst. Niestety nie drukujemy niestandardowych rozmiarów i własnych motywów. Sprzedajemy tylko produkty znajdujące się w naszym sklepie.
Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia.
Jeżeli złożyłaś/eś u nas zamówienie i nie otrzymałaś/eś jego potwierdzenia, być może źle wprowadziłaś swój adres e-mail. Skontaktuj się z nami pod adresem mat.lagowski@inksearch.co, a sprawdzimy, czy otrzymaliśmy zamówienie na Twoje nazwisko. Bez problemu poprawimy nieprawidłowy adres e-mail i wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia. W innym razie może się okazać, że zamówienie nie zostało zarejestrowane. Aby uniknąć powielania zleceń, skontaktuj się z nami, przed złożeniem nowego zamówienia.
W jaki sposób mogę zwrócić zamówione artykuły?
Zwróć uwagę, że artykuły należy odesłać na adres naszego działu zwrotów w Szwecji. Zarejestruj zwrot, korzystając z poniższego linka. Po rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją i dokładnym adresem odbioru. Odpowiedzialność za koszty wysyłki leży po Twojej stronie. Paczka ze zwracanymi artykułami musi być dobrze zabezpieczona.
Czy mogę anulować zamówienie?
Jeżeli chcesz anulować zamówienie, zanim opuści ono nasz magazyn, zadzwoń do nas jak najszybciej. Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj. Nie możemy jednak zagwarantować, że zdążymy anulować Twoje zamówienie, ponieważ nasz szybki dział wysyłki mógł je już zapakować. Jeżeli zamówienie zostało złożone w weekend lub po godzinach pracy, wyślij do nas wiadomość e-mail.
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Jak tylko przesyłka opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do jej śledzenia. Miej na uwadze, że wiadomość ta mogła trafić do folderu ze spamem.
Nie widzisz tu swojego pytania? Skontaktuj się z nami, a z całą pewnością Ci pomożemy!
SZYBKA DOSTAWA
3-7 dni
DARMOWA DOSTAWA
Przy zakupie za min. 199 zł
INKSEARCH ♡ NASZĄ PLANETĘ
Przeczytaj więcej o naszym wkładzie w środowisko
BEZPIECZNE PŁATNOŚCI
Szybkie i bezpieczne płatności kartą, przelewem lub przez PayPal
COPYRIGHT © 2020, TATTOOPRINTS.PL
MADE WITH ❤
Jesli wprowadziłeś niepoprawną informację, taką jak adres dostawy, adres email czy numer telefonu, prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta, aby informacja ta mogła zostać zaktualizowana zanim zamówienie opuści nasz magazyn. W przypadku kiedy zamówienie zostało już wysłane, a niepoprawna informacja wpłynie na dostawę, jako klient będziesz odpowiedzialny za ewentualne dodatkowe koszta, które mogą się pojawić.
Aby złożyć zamówienie jako firma, wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Niestety nie możemy wprowadzać zmian do złożonego zamówienia, jednak jeżeli skontaktujesz się z nami od razu, być może uda nam się anulować zamówienie przed jego wysłaniem z magazynu. Po anulowaniu zamówienia możesz wrócić do sklepu i złożyć nowe, dodając do niego właściwe artykuły. W ten sposób unikniesz naliczenia opłaty za dwa zamówienia.
Jeżeli chcesz anulować zamówienie, zanim opuści ono nasz magazyn, zadzwoń do nas jak najszybciej. Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj. Nie możemy jednak zagwarantować, że zdążymy anulować Twoje zamówienie, ponieważ nasz szybki dział wysyłki mógł je już zapakować. Jeżeli zamówienie zostało złożone w weekend lub po godzinach pracy, wyślij do nas wiadomość e-mail.
Kiedy Twoje zamówienie opuści już nasz magazyn, otrzymasz maila z linkiem do śledzenia paczki. Na wszelki wypadek sprawdź też zawartość folderu ze spamem. Zdarza się, że maile omyłkowo trafiają właśnie tam.
Jeśli złożyłeś zamówienie, ale nie otrzymałeś jeszcze potwierdzenia, możliwe że adres mailowy zawierał błąd. Skontaktuj się z nami klikając tutaj., a my sprawdzimy czy otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Z przyjemnością wyślemy potwierdzenie zamówienia na poprawny adres mailowy. W innych przypadkach, w których zamówienie nie zostało poprawnie zarejestrowane, skontaktuj się z nami przed złożeniem nowego zamówienia, aby uniknąć duplikacji zamówień.
Otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia wkrótce po złożeniu zamówienia, może to oznaczać, że wystąpił jakiś problem. Skontaktuj się z nami, a my go rozwiążemy!
Nie widzisz tu swojego pytania? Skontaktuj się z nami, a z całą pewnością Ci pomożemy!
Zamówienia składane na stronie tattooprints.pl mogą być wysyłane wyłącznie do Polski. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie z dostawą do innego kraju, napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Jeżeli artykuły zostaną do nas zwrócone z powodu nieodebrania paczki, naliczymy opłatę w wysokości 150 zł. Pokrywa ona koszty wysyłki do Ciebie i z powrotem, a także opłatę manipulacyjną i opłatę za zwrot do magazynu.
Najpierw spróbujemy dostarczyć przesyłkę do domu, jednak jeżeli Cię w nim nie będzie, firma kurierska zostawi awizo ze stosowną informacją.
W zależności od wielkości zamówienia korzystamy z usług różnych firm wysyłkowych.
Skompletujemy Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe i wyślemy je z naszego magazynu w Polsce. Przesyłki są zwykle dostarczane w ciągu 3-7 dni roboczych od daty zamówienia. Staramy się wysyłać artykuły najpóźniej dzień po złożeniu zamówienia. Jednak czasami może to zająć 1-2 dni dłużej z uwagi na opóźnienia w firmie kurierskiej lub w przypadku wyjątkowo dużego obciążenia pracą naszego magazynu.
Jeżeli wartość Twojego zamówienia jest niższa niż 199 zł, zostanie naliczona opłata za wysyłkę w wysokości 20 zł.
Nie widzisz tu swojego pytania? Skontaktuj się z nami, a z całą pewnością Ci pomożemy!
Niestety nie możemy zaoferować takiej formy płatności.
Tak, możesz zapłacić za pomocą systemu Paypal.
Nie widzisz tu swojego pytania? Skontaktuj się z nami, a z całą pewnością Ci pomożemy!
Tak, klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.
Jeśli chcesz zwrócić całe zamówienie, bądź tylko któryś z zamówionych produktów, wyślij wiadomość przez formularz, kliknij poniżej:
Formularz kontaktowy
Po rejestracji zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją i dokładnym adresem wysyłki. Zwróć proszę uwagę, że artykuły należy odesłać na adres naszego działu podany w mailu. Odpowiedzialność za koszty tej wysyłki leży po Twojej stronie. Paczka ze zwracanymi artykułami musi być dobrze zabezpieczona. Zachowaj koniecznie numer przesyłki zwrotnej żeby można było ją śledzić.
Przesyłkę można odesłać do nas dowolnie wybranym przewoźnikiem.
Zwrot lub wymiana nie są możliwe przy zakupie plakatów spersonalizowanych.;
W przypadku towarów zakupionych na tattooprints.pl czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni. Oznacza to, że masz prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówionych artykułów lub od daty, gdy przesyłka dotarła do punktu odbioru. Skutki anulowania zamówienia: Jeżeli odstąpisz od umowy, zwrócimy wszystkie poniesione przez Ciebie opłaty, w tym koszt wysyłki zamówienia do Ciebie. Możemy dokonać potrącenia od zwracanej kwoty w przypadku gdy produkty utraciły swoją wartość w wyniku niepotrzebnych działań z Twojej strony. Dokonamy zwrotu kosztów bez zbędnej zwłoki, nie później niż:
(a) w ciągu 14 dni od dnia otrzymania odesłanych towarów lub
(b) (jeżeli będzie to wcześniej) w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przez Ciebie dowodu zwrotu towarów
(c) w przypadku gdy towary nie zostały dostarczone, w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji odstąpienia od umowy.
Zwrot lub wymiana nie są możliwe przy zakupie plakatów spersonalizowanych.
Jeżeli chcesz wymienić otrzymany artykuł na coś innego, takie zlecenie przetwarzamy jak zwykły zwrot. Wysyłasz do nas przedmiot, którego nie chcesz, a my zwracamy Ci pieniądze. Następnie możesz złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.
Nie musisz zwracać uszkodzonego produktu. Więcej informacji na temat zgłaszania szkód uzyskasz po kontakcie z nami przez formularz kontaktowy, kliknij link poniżej:
Formularz kontaktowy
Jeżeli otrzymasz wadliwy lub niewłaściwy produkt, postaramy się jak najszybciej Ci pomóc. Wyślij do nas wiadomość e-mail z wymaganymi informacjami klikając tutaj:
– Adres e-mail podany przy zakupie
– Numer zamówienia
– Imię i nazwisko klienta
– Numer artykułu
– Dołącz zdjęcie
– Zdjęcie paczki, jeśli jego wykonanie jest możliwe
Zespół obsługi klienta jak najszybciej się z Tobą skontaktuje.
Dokonamy zwrotu pieniędzy tą samą metodą, jaka została użyta podczas zakupu. Nie spowoduje to naliczenia żadnych opłat. Możemy wstrzymać operację zwrotu pieniędzy do momentu otrzymania towaru lub dowodu nadania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Dokonałeś zakupu w ramach oferty specjalnej albo wykorzystałeś kod rabatowy? Po zwróceniu towaru, wartość Twojego zamówienia zostanie ponownie przeliczona. Jeżeli nie będzie dłużej spełniała warunków oferty specjalnej, rabat zostanie potrącony z kwoty zwrotu.
W tattooprints.pl staramy się jak najszybciej zwracać należne kwoty, nie później niż w ciągu 14 dni. Pamiętaj, że musimy najpierw otrzymać towary, ponieważ do zwrotu pieniędzy konieczne jest przedstawienie potwierdzenia zwrotu lub odbioru.
Nie widzisz tu swojego pytania? Skontaktuj się z nami, a z całą pewnością Ci pomożemy!
Plakaty są dostępne wyłącznie w wymiarach podanych na naszej stronie internetowej. Niestety nie drukujemy własnych wzorów klientów.
Nie widzisz tu swojego pytania? Skontaktuj się z nami, a z całą pewnością Ci pomożemy!